مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


پباده سازی برنامه پردانلود و کاربردی که نصب فعالی را برای صاحبان اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد در نرم‌افزار استور ها به ارمغان آورد و بستر ساز درآمد اینترنتی میلیونی باشد،  آروزی خیلی ها میباشد. البته چرا بین هزاران اپی که در مارکت های ۱۰ گانه امروز کشور‌ایران (از  کافه بازار  تا اناردونی) مو جود و قابل دانلود میباشد، فقط ۱ درصد اپلیکیشن ها، بیشتراز ۱ میلیون نصب فعال  را تجربه نموده است؟ انگیزه ظهور و سقوط سریع اپلیکیشن ها در بازار چه میباشد؟ چه کارداران باعث استقبال میلیونی به نرم‌افزار ها در موضوعات خاص میگردد؟ چه موضوعاتی از اسم گذاری نرم‌افزار تا گسترش اپلیکیشن ، می بایست مد لحاظ سرمایه گذاران باشد؟

این گفتار، شما‌را با چکیده تجربیات ماهر‌ها در پباده سازی و سپرده گذاری نرم افزار در بازار کشور ایران آشنا می نماید. گفتاری که فقط یک پیشگفتار برای عاشقان دنیای نرم‌افزار و مارکت های دانلود قابل انعطاف افزارهای مرتبط با موبایل هوشمند بوده تا مطالبی دیدنی و معدود خیس شنیده گردیده را بدانند و بخوانند و در لحاظ  داشته باشند که نقشه خط مش نیکی برای جدید واردان این عرصه میباشد.

درصورتی که علاقمند به سپرده گذاری و پباده سازی نرم‌افزار شدید، به شما شادباش می‌گوییم. حضور شمارا به عده میلیونرهای آینده جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر ۱۴۰۰ شادباش می  گوییم. کمپانی ما، فراهم ارائه پیشنهادهای جالب برای سپرده گذاری در اکوسیستم نوظهور پباده سازی برنامه میباشد.

با ما یار و همدم باشید.

 

که عشق و علاقه راحت نمود او‌لین، اما .. . .
به‌زمین‌خورد خلل ها! بله! پباده سازی نرم‌افزار شما یک سری صد هزار تومان یا این که غایت چندین میلیون تومان خرج بر میدارد و کل! البته به  عهد و پیمان غربی ها: so what؟ بعدش چی؟ قراره چه اتفاقی بیفته؟ گذاشتن اپلیکیشن اندروید یا این که ios‌ شما در دارای شهرت ترین نرم افزار استورهای کشور‌ایران و دنیا در دوست داستنی ترین دسته بندی ها، چه اتفاقی را رقم خواهد زد؟ آیا انتظار دارید که اپی پرکاربرد و دوستداشتنی در یک دسته بندی دارای اسم و رسم در فلان مارکت، پیاله مقطع کوتاهی، دانلود های شگفت انگیز را تجربه نماید؟ آیا گمان میکنید که رقبا، بدون شغل نشسته اند و بیننده برد شما خواهند بود؟

بخشی  از عمل، پباده سازی اپ با رابط کاربری خوشگل (UI: USER INTERFACE) و بر طبق نیازسنجی صحیح کاربر با قابلیت سنجی (feasibility study) اثربخش  میباشد. البته این، فقط شرط موردنیاز در پباده سازی برنامه میباشد و شرط کافی  محسوب نمیشود. شرط  کافی چه چیزی است؟ ما نمی دانیم! هیچ کس نمی داند. غول های پباده سازی برنامه ها نمی دانند که شرط کافی برای دوست داستنی شدن و لبریز دانلود شدن یک اپ چه می‌باشد! پس کی دانسته؟ جواب این میباشد: بازار دانسته!

بازار اپلیکیشن مثل بازار سهام در بورس، موجودی زنده و هوشمند و حسابگر میباشد. می داند چه وقتی ورود نماید (نصب نماید) و چه هنگامی خروح (غیر فعال) نماید. اصلا مهم نیست شما وارد سهم  شدید، یا این که اپلیکیشن پباده سازی کردید یا این که آغاز آپ زدید. بازار می‌فهمد چه وقتی ورود نماید و چه هنگامی خروج نماید. خواسته ما از بازار، یوزرها می‌باشند. کاربرانی که با آماج هجوم ها نرم افزار های داخلی و در بین المللی روبرو می‌باشند و حق تعیین اکثری دارا‌هستند. یک استفاده کننده روی تلفن همراه هوشمندش ، ۱۰۰ نرم‌افزار نصب نمی  نماید. کوشش می نماید شایسته ترین ها، پر استفاده ترین ها، دارای اسم و رسم ترین ها، دوستداشتنی ترین ها را نصب نماید و از خدماتش سود مند خواهد شد.

 

(به UI-UX اهمیت دهید)

هیچ کس موبایل هوشمند خویش را صرف نصب دراز بازه یک نرم‌افزار بی به کارگیری و نادر کاربرد نمی  نماید. پس شرط نخستین گام آن میباشد  که نیاز مخاطبان را خوب تشخیص بدهید تا بعد از n روز، با دکمه  delete  یا این که remove نرم افزار خویش روی اسمارت فون ملت، مواجه نشوید!

چه‌گونه  نیاز مخاطبان را در پباده سازی برنامه تشخیص بدهیم؟
اولی قدم در آغاز آپ های دیجیتالی و ایجاد اشتغال دیجیتالی و کسب و شغل های  اینترنتی، آشنایی نیاز مخاطبان میباشد. می بایست به‌این پرسش جواب بدهید: اپلیکیشن شما، چه دردی از جامعه را دوا می نماید؟

برای جواب به‌این پرسش، نخستین می بایست «درد» ها را بدانید و «درد» شناس خیر و خوبی باشید. آشنایی درد، خودش نصف حل مساله میباشد. تا طبیب، دردشناش نیکی نباشد،‌ معالجه گر  نیکی هم نخواهد بود! مغازه دار خوب، درد شناس نیکی میباشد. کالایی میاورد که دردی را دوا نماید و مریض (مشتری) را در بلند بازه زمانی، دلداده کاسبی خویش (جنس یا این که سرویس ها) نماید.

 

(پروفایل سازی یوزرها در نرم‌افزار شما، راهی برای حضور فعال  آن‌ها خواهد بود)

درد امروز عموم کشور‌ایران چه می باشد که با اپلیکیشن شما، تا حدی معالجه می پذیرد؟

برای آشنایی نیاز مخاطبان در بازار نرم افزار امروز جمهوری اسلامی ایران، می بایست ببینیم  که عموم  ، به خصوص نسل نوجوان و برنا و میانسال که اکثریت جامعه جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند (خیر ۱۲ میلیون جامعه بیسواد جمهوری اسلامی ایران)، با چه نیازهای بالقوه و بالفعلی روبرو می‌باشند که دنیای نرم‌افزار ها، می‌تواند بخشی از مشکلاتشان را رفع نماید؟

نیازسنجی، نیاز به مطالعات بازار (market study) داراست. نیاز به  بازاریابی و مشورت کردن با خبرگان و نخبگان داراست. برای همین میباشد که مقوله پباده سازی برنامه، نیاز به نرم افزار تجاری (business plan) داراست تا صفر تا ۱۰۰ فعالیت معین خواهد شد. تشخیص صحیح نیاز مخاطبان/یوزرها/مشتریان، بخشی از پیروزی میباشد. نیاز مخاطبان چه میباشد؟

۸ نمونه خوب برای طراحان برنامه خوب
به  یک سری مورد اعتنا فرمایید تا ملاحظه کنید دردها چه میباشد و چه گونه پباده سازی نرم‌افزار کاربردی، قادر است بخشی از درد های آبادی ها میلیون استفاده کننده وب در کشور ایران را رفع کرده و به  نیاز های آنان در حوزه سایبر، جواب دهد:

کشور ایران با لشکری از مجردهای تحت ۴۰ سال روبرو میباشد که بزودی به سن تجرد قطعی می رسند. (اپی دوست داستنی مجردها بزنید.  مسلما دیدنی  میباشد. دنیایی از موضوعات دیدنی در  دسترس  شما میباشد)
۱۲ میلیون علم آموز داریم از کلاس اولین تا کلاس دوازدهمی! (هنوز هیچ برنامه به درد بخوری برای علم آموزان نداریم که به پدر و مادر و علم اموزان و مدیران مکتب و معلمان، داده ها آپدیت یک دست بدهد!)
۴ میلیون دانشجو از کاردانی تا فوق دکترا داریم در صدها راس آموزشی در ۳۱ ا ستان مرز و بوم. هنوز اپی نداریم که بشود فلان جزوه، فلان کتاب، فلان مساله، فلان انتها طومار، فلان مشورت از مهندسی تا پزشکی را اخذ و به اشتراک گذاشت و با هم دانشگاهی ها و یا این که هم فن ای ها در رابطه بود (برنامه جامع دانشجویی ایرانم آرزوست !)
۱۸۰ هزار دکتر و دندان دکتر داریم در روستا ها تخصص در ۳۱ استان میهن. این متخصصان علاقمند میباشند تا در محیطی تخصصی و ماهر با هم  صنف های خویش در تعامل باشند و نوباوه مکتب ای ها و بانوان منزل دار و اشخاص غیر ماهر، در جامعه مجازی آنها حضور  نداشته باشند. (اپی با همیاری ارگان های صنفی پزشکان برای خریداری نمودن چنین بستر تخصصی، مطلقا جالب و سودآور خواهد بود)
۱۱ میلیون اهل ایران کد بورس دارا هستند. شاخص مجموع، از فروددین ماه ۹۸ تا همین مدرن که سرگرم قرائت این گفتار می باشید، هر ماه رکورد شکنی تاریخی نموده است. به واژه و کلمه «هر ماه» اعتنا فرمایید! ۱۰ سال دیگر، نیمی از اهل ایران ها احتمالا در بورس میباشند. اپلیکیشن به درد بخور برای ارائه داده ها بدین وسعت عظیمی از فئودال کهن و تازه و نو وارد که میان آنان نوپا مکتب ای تا پیرمرد ۸۰ ساله میباشد، نداریم. اپ شما،‌ بایستی یک نرم افزار کاربردی و دوست داستنی بورس بازها باشد. پباده سازی آن، خیلی طاقت فرسا وجود ندارد. ملت، تشنه محاسبه های فاندمنتال  و تکنیکال و سیگنال های طوفانی میباشند. سازمان بورس هم حمایت می نماید. پس این هم «درد» دیگر!
صدها هزار کمپانی مسئولیت محدود و سهامی خاص و سهامی عام و گونه های موسسه و کمپانی تضامنی و صرافی و تعاونی در ۳۱ استان مرزو بوم داریم که برای تغییرات، مسائل بیمه و حقوق و دستمزد و مالیات و رئیس منابع انسانی تا پرداخت دستمزد و گسترش مارک و خیلی چیزهای دیگر، نیاز به مشورت کردن همگانی تا تخصصی  دارا هستند. هنوز «خوشبختانه» اپ کاملی برای ارائه چنین  خدماتی به شخصیت های حقوقی سراسر  مرز و بوم نداریم. این هم «درد» شناسی  دیگر. پباده سازی نرم‌افزار برای ارائه سرویس ها آپ دیت حقوقی و صنفی به صدها هزار کمپانی در سراسر کشور‌ایران.
یک کدام از مهمترین موضوعات کاربردی در پباده سازی نرم‌افزار در کشور‌ایران امروز، نرم افزار های مشورت میباشد. مشورت تخصصی  و ماهر. هر ساله روستا ها هزار اهل ایران به  خیال  علم آموزی در آن سوی مرز و هجرت به  اقیانوسیه و کانادا و . . .  از کشور ایران میروند. هنوز اپی مطلوب برای ارائه سرویس ها حتی رایگان به‌این متقاضی ها معاش و علم آموزی در آن سوی مرزها نداریم. برنامه متفرقه بورس و علم آموزی و مسافرت زیاد میباشد. البته یا این که ناقص یا این که غیر فعال یا این که غیر  تخصص دارد. پس، یک قضیه خوب، پباده سازی اپ برای ارائه داده ها و مشورت کردن آنلاین به  تقاضاکنندگان علم آموزی رایگان در آن سوی مرز یا این که هجرت میباشد.
پباده سازی نرم‌افزار بازی درصورتی که چه هزینه بر و وقتگیر میباشد، ولی درامد خیر داراست. به این دلیل‌که بخشی از مدل معاش دیجیتالی ایرانیان را صرف اپ های بازی و سرگرمی میگردد. به خصوص در مترو و صف اتوبوس و قطار و . . .  پس، یک اپ بازی خوب، یک رسانه خیلی  خوب برای شما و کسب درامد در بلند دوران میباشد. در صورتیکه این نرم‌افزار، مرحله ای با گرافیک عالی و خلق کننده باشد، شرکت ها تبلیغاتی را روانه شما می نماید! شک وتردید نکنید! «آمیرزا»، مشتی مثال خروار میباشد . . .


(۱۲ برنامه مذهبی دوستداشتنی در  نرم‌افزار استورهای کشور‌ایران برای کسب  ایده)

یک مسئله جالب! پباده سازی اپیلیکیشن مذهبی! خطا نکنید! نرم‌افزار اذان گو یا این که اپلیکیشن آیت الکرسی یا این که اپلیکیشن مفاتیج الجنان یا این که برنامه نهج البلاغه یا این که قرآن به روستا ها لهجه (با صوت و تعبیروتفسیر)، مثل برنامه فلان بازی یا این که فلان تارنما یا این که فلان مجموعه وجود ندارد که بعد از مدتی، با دکمه remove مواجه گردد! کاربری که در ادامه این سیرتکامل محتوای مذهبی میباشد، مدام نیاز دارااست به خصوص در روز ها خاص. پس، حضور شما در اکوسیستم پباده سازی برنامه مذهبی، میتواند شمارا مطمئن نماید که با کاربرانی مشتاق به نصب اپلیکیشن در بلند بازه، روبرو می باشید. اپلیکیشن هایی در بازار مذهبی داریم که بیشتراز ۱ میلیون نصب فعال دارا‌هستند. کلی هم سرویس ها جانبی در چنگ یوزرها این نرم‌افزار ها قرار می‌دهند. خرید شارژ و مشورت کردن و . . .  پس این بازار دیده نشده با حریف نادر را از دست ندهیم!


( اپلیکیشن تریپ ادوایزر بیش  از ۱۵۰  میلیون نصب فعال در گوگل پلی را تثبیت نموده است. هجدهمین نرم افزار مالامال دانلود در دسته هجرت در اپل استور میباشد. ایده های عالی از این برنامه ، دوست داستنی مشتاقان پباده سازی نرم افزار توریسم میباشد)

 

(بیش تر از ۱۰ میلیون نصب فعال برای اپلیکیشن پباده سازی جامه fashion studio. راهکاری های دیدنی پباده سازی مد برای عاشقان چی بپوشم امشب! مثال اهل ایران آن را بسازید)

آن چه طراحان نرم افزار می بایست بدانند
در پباده سازی اپلیکیشن، به موضوعات ۲۰  گانه تحت دقت فرمائید. آنگاه، به‌دنبال طراح نرم‌افزار برای کد نویسی و گرافیست برای پباده سازی دور و بر و مارکت برای معرفی و دانلود برنامه باشید.

ایده شما، بخشی از برد شما میباشد. ایده خوب برای پباده سازی برنامه در لحاظ داشته باشید.
خلاقیت و ابتکار عمل، مهم‌ترین پارامتر در ارائه اپلیکیشن پر استفاده و دوست داستنی میباشد. خلاقانه سرویس ها را ارائه دهید.
نام نرم افزار شما، می بایست جالب باشد. اپ فرشیوه! برای متخصصان فرهنگستان لهجه فارسی مترادف صدق ندارد چه رسد برای جامعه نرم افزار گشوده های کشور ایران که اکثرا ذیل ۴۰ سال سن دارا‌هستند! نام برنامه ، می بایست متناسب با مسئله عمل اپ باشد. tripadvisor‌ را نگاه نمائید. به  راحتی میگوید که مشاور مسافرت هستم! یا این که اپلیکیشن دوست داستنی: WAZE. شما‌را به حافظه WAYS‌می اندازه. خط مش، شمارا به خاطر چی می اندازد؟ مسیر یابی!
پباده سازی لوگو اپلیکیشن را دور از شوخی بگیرید. جایی میباشد که حیث  استفاده کننده را می بایست برای کلیک بر روی آن و ورود به نرم افزار شما، جلب نماید.
هر اپی فعال‌سازی می‌کنید، باید نرم‌افزار بازه بندی ظریف برای آپ تو دیت رسانی و تغیرات داشته باشید. استفاده کننده بایستی شم نماید که اپلیکیشن، تروتمیز ذیل باگ گیری و رفع خطاها فنی میباشد.
برنامه شما می بایست روی دستگاه های متعدد، به شایسته ترین طرز اجرا گردد. این نکته قابل توجه میباشد.
ایجاد محتوا در پباده سازی نرم افزار (به غیر بازی یا این که نرم‌افزار های تراکنش مالی)، تا حدی برگ غالب میباشد. از پزشکی تا تغذیه، از بورس تا مشورت علم آموزی بدون‌پول در آن سوی مرز. از رزرواسیون هتل تا موضوعات زناشویی و حسابداری! همگی  چیز، به محتوای خوب دارای ربط میباشد. اپی که محتوای  خوب و عالی داراست، مدام دوستداشتنی میباشد و محل بازگشت. روی این نصیب عمل، سپرده گذاری نمایید. برگشت سرمایه خیر در بین بازه دارااست. فراموش نکردید که: ملت، تشنه داده ها خوب می‌باشند.
اصول branding را فرا بگیرید. اینترنت مسترهای اهل ایران، طراحان برنامه، صاحبان شرکتهای و کسب و امور در کشور ایران، هنوز با اصول جالب و خلاقانه گسترش مارک، آشنا نیستند. مهارت می‌خواهد و هر مهارتی، اموختنی میباشد.
برنامه را در اولِ فعالیت، بدون پول ارائه نمایید. سپس پرداخت باطن طرحی را برای ارائه سرویس ها خوب به یوزرها، ارائه دهید تا شمار نصب های فعال ارتقاء یابد.
محاسبه گر برنامه های رقیبان باشید.  نقاط ضعف آن‌ها، می بایست عینا نقاط قوت نرم افزار شما باشد.
دنبال کرادفاندر (crowdfunder) ها یا این که به عبارتی سرمایه پذیر ها و عجله دهنده ها (accelerator) ها باشید تا روی اپلیکیشن شما سپرده گذاری نمایند. پس بیزینس پلن را دورازشوخی بگیرید. شمار سرمایه گذاران دیجیتالی در کشور‌ایران، سال به سال در حالا ارتقاء  میباشد. این را از اپ های جدید وارد می اقتدار فهمید که بوسیله افراد حقوقی پشتیبانی گردیده  میباشد.
در پباده سازی برنامه خوب، فقط دنبال دورکارها (freelancer) ها نباشید. دنبال  موسسات و موسساتی برای عقد قرار داد مکتوب معلوم و واضح باشید تا فعالیت ماهر اخذ فرمایید.
نام اپلیکیشن شما هر چی که می‌باشد، می بایست دامنه ای روی پسوند های جنرال (GTLD)  مثل .COM یا این که پسوند های ملی مثل .IR قابل تثبیت (AVAILABLE) باشد. در حالتی‌که نام نرم‌افزار شما  در عرصه علم آموزی و بورسیه ایرانیان: اپلای‌بازی می باشد و com یا این که applybazi.ir وابسته به شما وجود ندارد، دنبال  یک نام دیگر  باشید. به دلیل آنکه دامنه برنامه شما، بخشی از ورودی ها را هدایت می نماید.
پباده سازی اپ می بایست با حمایت وب سایت و شبکه های مردمی یار و همدم گردد. اینستاگرام برنامه شما می بایست فعال و آراسته ساخت محتوا نماید.
برای برنامه خویش، یک هشتگ جالب فراهم فرمایید و از یوزرها بخواهید که اینستانوشته های خویش را تروتمیز روی این هشتگ تگ نمایند تا جریان سازی تولید نماید. مثل اپی در رابطه تغذیه صحیح کردید و اسمش: گیاه‌خورها میباشد. هشتگ: #گیاه‌خورها را در اینستاگرام باب نمائید. تبلیغات غیر بی واسطه برای بسط مارک نرم افزار شما خواهد بود.
رپرتاژ خبری برای معرفی و تبلیغ اپ شما بهتر از تکثیر بنر در وبسایت های دارای شهرت میباشد. بایستی سرویس ها نرم‌افزار و نقاط قوت و مزیت هایش در مقابل سرویس ها اپ سایر افراد، تشریح گردد. پس، ساخت و ساز محتوای بزرگ برای معرفی نرم‌افزار خویش را دورازشوخی بگیرید. خواه نرم‌افزار مشورت کردن تغذیه باشد خواه دکان اینترنتی جامه کودک گانه!

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 214 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 15:43

طراحی و توسعه برنامه شما
-

4. برای برنامه خود یک سیم مفتول ایجاد کنید
Wireframe شما پیش نویس معماری بصری برنامه شما است. طراحی اپلیکیشن در مشهد شما اهداف و طرح های بصری خود را یک قدم جلو خواهید برد و یک "طرح اصلی" از چگونگی ظاهر برنامه شما و نحوه عملکرد آن ایجاد خواهید کرد. ابتدا می توانید این کار را خیلی ساده روی کاغذ انجام دهید ، اما قاب های دیجیتال سیم کارها را آسان می کنند ، مخصوصاً وقتی پیچیدگی و جزئیات بیشتر در مورد فریم های سیم ایجاد می شود

چطور می خواهی این را انجام بدهی؟ قاب وایرلس شما فرصتی برای گرفتن بینش و قرار دادن آن در محدوده صفحه موبایل است. نگران نباشید ، شما هنوز نیازی به انتخاب طراحی خاصی ندارید. این مرحله در مورد ایجاد گردش کار و ساختار کلی برنامه شما است.

Axure iOS Fram Wireframe الگو
وایر فریم شما ایده های طراحی شده شما را می گیرد و به آنها تغییر شکل دیجیتالی می بخشد - یک قدم نزدیک به داشتن ایده درباره اینکه برنامه شما در دست کاربران شما است. تصویر از طریق UX / UI Land.
مراحل قبلی به شما کمک می کند تا از آنچه می خواهید برنامه شما انجام دهد ، ایده بگیرید. Wireframe شما یک طرح کلی دقیق و دقیق از نحوه کار همه چیز و نیاز به صفحات و توابع است.

انبوهی از ابزارهای آسان برای استفاده در زمینه های سیم وجود دارد که می توانید برای ایجاد قاب های سیم خود استفاده کنید. ببینید کدام یک برای شما بهتر است و شروع به زنده کردن طراحی برنامه خود کنید.

در اینجا چند ابزار قالب بندی سیم وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

آکسور
پیدوکو
iPlotz
قاب سیم برنامه Uber
نمونه ای از قاب سیم برای برنامه Uber. تصویر از طریق Sketch App Sources.
هنگامی که سیم وایرلس خود را تنظیم کردید ، در مورد صفحات مورد نیاز و نحوه کار برنامه شما مروری خوبی خواهید داشت.

برای آزمایش اینکه فریم های سیم شما محکم است ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Invision یک مدل کلیکی ایجاد کنید. با این کار می توانید صفحه هایی را که برنامه ریزی کرده اید کلیک کنید و به شما کمک می کند که آیا ناوبری که تنظیم کرده اید منطقی است.

فریم های سیم خود را به همکاران و دوستان خود نشان دهید و نظرات آنها را در مورد ساختار و پیمایش برنامه خود جمع کنید. ببینید آیا آزمایش کنندگان شما این را بصری می دانند و آیا همه صفحه ها و عناصر برای آنها منطقی است.

اگر در ناوبری خود مشکلی پیدا کردید یا می خواهید صفحات و طرح را دوباره مرتب کنید ، می توانید قاب های سیم خود را تنظیم کرده و دوباره آزمایش کنید. تا زمانی که از قاب های سیم خود راضی نیستید ، به عقب و جلو بروید.

5. برنامه خود را طراحی کنید
طراحی برنامه رنگارنگ حداقل
طراحی برنامه توسط Nashrulmalik
اکنون وقت آن است که به طراحی واقعی برنامه خود فکر کرده و ماکت های زیبا و واقع گرایانه ای ایجاد کنید. این یک مرحله فوق العاده مهم است زیرا همان چیزی است که تأثیر دائمی در شما ایجاد می کند ، بنابراین وقتی صحبت از طراحی برنامه شما می شود عجله نکنید و کم کاری نکنید. یک طراحی زیبا ، حرفه ای و زیبا همان چیزی است که می تواند برنامه شما را به موفقیت چشمگیری برساند.

اینکه از چه رنگ ها ، قلم ها و عناصر طراحی استفاده کنید ، تصمیم بزرگی است ، بنابراین در بخش نکات طراحی زیر درباره این بیشتر صحبت خواهیم کرد.

وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد نحوه طراحی برنامه می رسد ، چندین گزینه مختلف دارید. ممکن است خودتان برنامه خود را طراحی کنید ، اما مگر اینکه شما یک طراح گرافیک باشید ، ما چنین کاری را پیشنهاد نمی کنیم. بهتر است به یک متخصص اعتماد کنید تا مطمئن شوید نتیجه خوبی خواهید گرفت.

مستقیماً با یک طراح کار کنید
اگر در حال حاضر دیدی در مورد ظاهر برنامه خود دارید و می دانید که چه چیزی را می خواهید و به چه چیزی احتیاج دارید ، ساده ترین راه کار با یک طراح 1 به 1 است. شما می توانید یک فریلنسر محلی استخدام کنید یا - اگر هنوز ارتباطی با طراحان ندارید - به صورت آنلاین به نمونه کارهای مختلف طراحان نگاه کنید.

99designs ابزار جستجوی طراح
مرور طراحان با ابزار جستجوگر طراح 99designs
اطمینان حاصل کنید که کارهای قبلی یک طراح را با در نظر گرفتن دید خود دنبال کنید تا از نظر مهارت و سبک مطابقت داشته باشد.

مسابقه طراحی برنامه را اجرا کنید
99designs مختصر طراحی برنامه
با پر کردن مختصر یک مسابقه را شروع کنید و به طراحان بگویید که چه چیزی نیاز دارید.
اگر در مورد ظاهری که برای برنامه خود می خواهید مطمئن نیستید و به دنبال پیشنهادات هستید ، یک گزینه عالی اجرای مسابقه طراحی برنامه است.

شما مختصری می نویسید و طراحان از سراسر جهان آن را می خوانند و ایده های خود را برای برنامه خود برای شما ارسال می کنند. برای اصلاح طرح ها می توانید بازخورد دهید و در نهایت مورد علاقه خود را به عنوان برنده انتخاب کنید.

از برنامه ساز استفاده کنید
روش دیگر طراحی استفاده از برنامه ساز است. درست مانند یک سازنده وب ، سازندگان برنامه به شما امکان می دهند در مقایسه با استخدام یک طراح کامل ، کمی پس انداز کنید ، اما باید بیشتر عمل کنید و محدودیت هایی در مورد آنچه می توانید انجام دهید وجود دارد. به خاطر داشته باشید اگر می خواهید طراحی پیچیده ای داشته باشید و نیازهای خاصی داشته باشید ، این ممکن است برای یک سازنده عمق نداشته باشد.

آژانس استخدام کنید
گزینه نهایی شما بسته کامل است ، جایی که می توانید به پشت تکیه دهید و به شخص دیگری اجازه دهید از همه چیز مراقبت کند: یک آژانس استخدام کنید تا برنامه شما را از ابتدا - از جمله طراحی - بسازد. اگر پروژه شما واقعاً پیچیده باشد و نیاز به تخصص زیادی در زمینه های مختلف داشته باشد ، این یک انتخاب عالی است. تلاش کنید تا با برخی از آنها ارتباط برقرار کنید و نقل قول ها و ایده هایی را بدست آورید تا ببینید آیا آنها برای کارهایی که می خواهید انجام دهید مناسب هستند. این بدون شک گرانترین گزینه شما خواهد بود

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 17:10


ارتقاء روز افزون به کارگیری از موبایل هوشمند و کاربرد های  طراحی اپلیکیشن در مشهد  مختلفی که در معاش هریک از ما ایفا می نماید باعث گردیده اهمیت آن در معاش ما به صورت انکار ناپذیری ارتقاء یابد. به نحوی که انجام اکثری از شغل های روزانه سوای امداد به دست آوردن از گونه های نرم افزار گوشی مشقت بار و حتی نا ممکن به لحاظ میرسد. نرم افزار خدماتی مبنی بر جای یکی‌از اشکال این نرم‌افزار هاست که روز آپ تو دیت پروسه پرورش و تکامل را می پیماید و پباده سازی برنامه گوشی با یاری این خدمت با گاز رو به ارتقاء میباشد. با مطالعه این نوشته‌علمی می‌توانید تشخیص دهید برنامه خدماتی بر پایه ی جای می‌تواند به رونق کسب وکار شما سبب گردد یا این که نه.

نرم‌افزار خدماتی مبنی بر جای  چه می باشد؟
تجهیزات نرم افزار خدماتی بر اساس جای بسیار متنوع میباشد و به یوزرها خویش یاری های اکثری می نماید به گونه ای که اکثر وقت ها یوزرها نرم افزار خدماتی بر پایه ی جای را بر نرم افزار های سنتی ترجیح می‌دهند.

اکران درلحظه نقشه، کاهش هزینه ها، سهولت کاربرد، باکیفیت، بضاعت پرداخت آنلاین صرفا بخشی از مزایای برنامه خدماتی بر طبق جای میباشد.

هر کسب و کاری که خدماتی را به مشتریان ارائه میدهد و می‌تواند سرویس ها خویش را بر مبنای جای ارائه دهد قادر است از برنامه خدماتی بر اساس جای استعمال کرده و به سهولت بهره‌برداری مشتری یاری دهد.

معروفترین این سرویس ها خدمت آژانس آنلاین میباشد ولی خدماتی مثل تحویل طعام، خشکشویی درب خانه، اشکال سرویس ها پزشکی ، پیک موتوری، مغازه های آنلاین ارائه دهنده جنس و سرویس ها هم می‌توانند از اپ خدماتی بر اساس جای یاری بگیرند.

گونه های اپ خدماتی بر پایه ی جای 
حالا اکثر وقت ها موبایل های گوشی مجهز به GPS  می باشند که از آنان جهت پباده سازی نرم افزار گوشی به طرق مختلف به کارگیری می‌شود بعضا از اپ های خدماتی بر اساس GPS  عبارت اند از:

 

نرم افزار بازی بر اساس جای  
بارز ترین این بازی ها Pokemon میباشد که در کشور ایران هم برای بخش اعظمی از اشخاص شناخته شده‌است. دراین بازی استفاده کننده بازی نمی نماید بلکه خویش بخشی از بازی میباشد و این جادویی میباشد که در کنار صدا، تصویر و جلوه های بصری از مهم‌ترین همراه کمکی یا این که به عبارتی GPS  مدد میگیرد.

Pokemon با امداد جای یاب وضعیت شما‌را معین کرده و درمحل های مشخص به شما آگهی می نماید که Pokemon کجاست و شما می بایست آن را تصاحب فرمائید. این بازی دوست داران بی شماری را درسراسر دنیا درگیر کرده و هر روز بر علاقه مندان آن افزوده میشود.

 

اپ خدماتی جای یاب
شما در هرکجای عالم که باشید می‌توانید با یاری این نرم‌افزار ها وضعیت مکانی خویش را بیابید و با معین کردن مقصد از پند نرم افزار برای جای یابی مطلوب منفعت ببرید.

پیاده یا این که سواره جای جای که می باشید می‌توانید مجاورت ترین شعبه خزانه، فروشگاه مورده عشق و علاقه ، سالن ورزشی و هرآنچه به آن احتیاج دارید را در کمترین مدت بیابید.

اپ های رد یاب
یافتن ابزار، وسایل، فرزندان کوچک و یا این که سالمندان مریض با یاری نرم افزار خدماتی مبتنی GPS  بسیار راهگشا خواهد بود.

در‌حالتی که شما در امر هرمورد از این برنامه خدماتی بر اساس جای ایده ای مطلوب داشته باشید با امداد یک مجموعه پباده سازی نرم افزار گوشی که در فعالیت خویش ماهر باشند و یک اپلیکیشن خوب بازاریابی میتوانید یک شروع آپ چیره را اندازی نمایید.

ابزار لازم برای راه‌اندازی اپ خدماتی بر اساس جای 
جهت فعال‌ساز‌ی نرم‌افزار خدماتی بر طبق جای بایستی سه مرحله طی خواهد شد این فرآیند عبارت اند از:

۱.پباده سازی برنامه گوشی

۲.آزمایش اپلیکیشن و اجرای آزمایشی پروژه

۳.بازاریابی و معرفی نرم افزار

واقعیت این میباشد که با وجود پیروزی های بعضی از برنامه خدماتی بر طبق جای در مرزوبوم بخش اعظمی تصور می نمایند ورود بدین عرصه سهل وآسان بوده و به شرکتهای متعدد جهت فعال سازی سیستم منحصربه‌فرد خویش مراجعه می نمایند. ولی واقعیت این میباشد که‌این فرایند سوای طرح ریزی ظریف و دانایی ظریف از بازار به باخت سبب ساز گردد.

پباده سازی برنامه گوشی یک فرایند بسیار تخصصی میباشد که به دست اندرکاران مختلف بستگی داشته و به یک مجموعه ماهر نیاز داراست. در شرایطی که شما گروه متخصصی در مشت داشته باشید و با عملکرد دائمی به دنبال فعال‌سازی اپ خویش باشید صرفا بخشی از مسیر یا این که به عبارت دیگر یک سوم شیوه را رفته اید.

بازاریابی و تبلیغات به یار محاسبه ظریف بازار و نیاز مشتری قدم های دیگری میباشد که کلیه مستلزم تخصص و سرمایه مطلوب میباشد.

فرمانروا کلید پیروزی برنامه خدماتی بر پایه ی جای 
برای پیروزی یک برنامه تلفن همراه کارداران زیادی دخیل می‌باشند از مجموعه ماهر و کارشناس گرفته تا ایده دیده نشده و قابل انجام البته یک پادشاه کلید هم میباشد که در کنار بقیه موضوعات از اهمیت بسیار ویژه ای شامل است و آن چیزی وجود ندارد جز تقاضا یا این که نیاز بازار. پباده سازی نرم‌افزار گوشی می بایست بر مبنای یک تقاضا یا این که نیاز بازار صورت بگیرد. بدین ترتیب در حالتی‌که میخواهید نرم افزار خدماتی بر اساس جای فعال سازی فرمائید هیچ وقت فراموش نکنید که‌این نرم‌افزار می بایست یک نیاز از مشتریان شما‌را برطرف کند و آن‌ها با به کار گیری از آن بتوانند یک نیاز جواب نیافته خویش را مرتفع سازند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 15:28

 

اینترنت نرم‌افزار چه فوایدی دارااست؟
اپ‌ها، نرخ تعامل با یوزرها را ارتقاء میدهند. از این رو کسب و فعالیت‌ها طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌پی نرم‌افزار‌های منحصر به فرد خودشان می‌باشند. کاربرانی که اپلیکیشنی را نصب می‌نمایند؛ برای مثال مهمترین طرفدارانش میباشند. احتمال اینکه کاربری این اشخاص به فروش یا این که تثبیت اشتراک رسد، بسیار زیاد میباشد. قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن‌ها، قابلیت و امکان برقراری تعامل دوباره با یوزرها را بسیار معمولی نموده است. نرم افزار‌ها تجربه کاربری عالی را به نفع برندها رقم میزنند.

پیرو مزایای PWA را مرور خوا هیم کرد:

برای اخذ نرم‌افزار نیازی برای مراجعه به اپلیکیشن استورها نیست.
با دسترسی به فناوری‌های متداول اینترنت کار کشته به ساخت و ساز اینترنت نرم‌افزار‌ها می‌باشید.
پباده سازی آن ها ارزان خیس مجموع می شود.
از‌آن‌جا‌که تارنما خودتان را به نرم افزار تبدیل می کنید، پس مستلزم حفاظت از کدهای کمتری میباشید.
اینترنت برنامه‌ها بسیار پاسخگو کار نموده و با برگه اکران‌های متعدد، سازگار می‌باشند.
سریع و مدل می‌باشند.
نیازی به پرداخت پول به گوگل و اپل ندارید.
این نرم افزار‌ها برخلاف وب سایت‌ها به طور آفلاین هم عمل می‌نمایند.
اینترنت نرم‌افزار‌ها داخل فیض موتورهای کاوش هم ظواهر می گردند (موتورهای کاوش مخاطبان بیشتری نسبت به نرم افزار استورها دارا هستند. ولی در حالتی‌که بخواهید میتوانید PWA را در اپلیکیشن استورها هم منتشر فرمایید).
با یاری نوتیفیکیشن‌ها قابلیت و امکان تعامل دوباره با یوزرها برقرار می گردد.
نصب PWA قادر است نرخ تعامل را ارتقا دهد.

 

 

با این وجود هنوز هم اپ‌های متداول بعضی وقتها چیره رقابت میگردند. اینترنت نرم افزار‌های پیشرونده به دسترسی عمیق باطن سیستم ادله موبایل نیاز دارا هستند اما نرم‌افزار‌های معمولی دسترسی عمیق تری دارااست. بعلاوه محدودیت‌های عملکردی برای PWA‌ها وجود داراست. به عنوان مثال آنان برای ساخت و ساز بازیهایی با سطح سعی بالا، چندان مطلوب نیستند.

با وجود همگی این مسائل گشوده هم در زمان دستورالعمل پردازی موبایلی به اینترنت نرم‌افزار‌ها تصور کنید. سوال اساسی که می بایست از خودتان بپرسید، این میباشد: آیا مخاطبم چنین چیزی را می‌پسندد؟

 

چه کسب و کارهایی به PWA نیاز دارا‌هستند؟
آیا همگی بایستی PWA بسازند و با آن فعالیت نمایند؟ نه، پیش از تمامی می بایست کسب و عمل و استفاده کننده غرض را مدنظر قرار دهید. آیا آنان از نرم‌افزار‌ها به کارگیری می‌نمایند؟ شما می بایست نیازهای مخاطبانتان را چک نمایید. از خودتان بپرسید که چه انتظاری از این فناوری دارید؟ کاربرانتان بومی کجا می‌باشند؟ کجا و به چه شکل از محتوای شما استعمال می‌نمایند؟ آیا دسترسی به وب و hardware مطلوب دارا هستند؟ آبا برنامه شما کمکی به همت بهتر آنان می‌نماید؟

در واقع PWA‌ها کاربری معمولی‌ای دارا‌هستند البته سهولت در کاربری به معنای الزام در به کارگیری از آنان وجود ندارد. در صورتی‌که مخاطبانتان نیازی به آن ندارند، پس چرا بایستی آن را پباده سازی نمائید؟

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت: 22:50


اینترنت نرم‌افزار (Web Application) چه چیزی است؟
اینترنت اپ یا این که نرم افزار ذیل اینترنت، قابل انعطاف افزاری میباشد که با استعمال از مرورگر اینترنت  طراحي اپليكيشن در مشهد   و از روش کانال های محلی یا این که وب گزینه استعمال قرار میگیرد. اساسا، اینترنت برنامه ها اپلیکیشن هایی می باشند که صرفا از روش اینترنت قابل به کارگیری می باشند. بیشتر به سعی و کارکرد اینترنت نرم افزار ها اعتنا می‌گردد و محتوای آن‌ها اصلا مهم نیست و معمولا لبریز محتوا نیستند. به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت اپ پر اسم و رسم میباشد. اینترنت نرم افزار ها قابلیت دسترسی به داده ها کسب و امور را از هر مکانی و در هر هنگامی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی آماده می نمایند. اینترنت برنامه بعداز تجزیه و محاسبه و تحلیل یک گروه و مشخص و معلوم نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و... برای آن تیم پباده سازی می‌گردد و قابل ارائه در کانال داخلی و وب می‌باشد.

وبسایت چه میباشد؟
یک وبسایت فضایی از وب میباشد که یک یا این که یک سری شیت را مشتمل بر می‌شود. تیم ای از صفحه ها اینترنت متصل به هم که دارنده یک برگه مهم می‌باشند و بر روی یک سرور قرار دارا هستند را وبسایت میگویند. وبسایت ها با غرض ارائه داده ها جامعی از یک فرد، سازمان، کمپانی، کسب و فعالیت و... به یوزرها اینترنت پباده سازی می گردند و به صورت ویژه بر محتوا تمرکز دارا هستند.

بیشتر بخوانید : نوشته‌علمی مشورت طراحی وب سایت 
تفاوت اینترنت برنامه و سایت در چه میباشد؟
سایت ها بر محتوا تاکید می نمایند البته اینترنت نرم افزار ها بر همت و کارکرد تمرکز دارا هستند. تارنما، یک مقاله را برای کلیه به صورت یکسان نشان میدهد البته یک اینترنت نرم‌افزار مبنی بر تعاملاتی که با استفاده کننده داشته میباشد، داده ها را پردازش می نماید و به مخاطب اکران میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر استفاده کننده بر طبق سن، عشق، جنسیت، و... متعدد با دیگر یوزرها میباشد. یک استفاده کننده برای اینکه بتواند داده ها یک تارنما را مشاهده یا این که از آن به کارگیری نماید، باید مسلما به وب متصل گردد ولی در اینترنت اپیلیکیشن به این شکل وجود ندارد. صرفا یک توشه کافی میباشد تا اینترنت اپ بار گذاری خواهد شد، آنگاه مخاطب قادر است به طور آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد.

خصوصیت های اینترنت نرم‌افزار
نگهداری یکپارچگی بر روی دستگاه های متفاوت
ذخیره سازی اطلاعات روی کامپیوتر یا این که یک فضای ابری به طور محلی
امکان پباده سازی به گویش های متعدد
سرعت، توجه و تلاش عالی اینترنت نرم‌افزار ها
قابلیت و امکان خوب اجرا فارغ از نیاز به اپلیکیشن جانبی
اینترنت نرم افزار آفلاین چه‌طور عمل می نماید؟
اینترنت اپ آفلاین به امداد قابلیتی به اسم مخزن اپلیکیشن (Application Cache )عمل می نماید. مخزن اپ می‌تواند کل قسمت های یک وبسایت را به صورت آفلاین و بیرون از کانال ذخیره کند. با استعمال این امکان در تارنما، سرور کلیه فولدر های JS ،CSS ،HTML  و تصاویر و دیگر اطلاعات دردسترس را برای مرورگر استفاده کننده ارسال می نماید تا بر روی یاد کامپیوتر ذخیره شوند. کارایی مخزن اینترنت برنامه ها بدین شکل میباشد که هنگامی که استفاده کننده آنلاین میباشد و در هم اکنون بازدید از وبسایت میباشد، به طور خود کار مخزن اپلیکیشن آپ دیت می‌شود و فولدر های نو جایگزین فولدر های دیرین می گردند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 9 آذر 1399 ساعت: 21:25


امروزه طراحی اپلیکیشن در مشهد   ما تعلق بسیار متعددی به گوشی‌های خویش داریم و تبدیل به یک قسمت اساسی و حیاتی از معاش ما گردیده‌اند. انگیزه محبوبیت تلفن همراه‌ها به کار گیری از اشکال گوناگون نرم افزار های کاربردی و دیدنی می باشند که هرروز توسعه و گسترش داده می گردند.

” یک اپ براش می‌باشد!” تا به هم اکنون چند دفعه این گزاره را شنیدید؟

از زمانیکه برنامه های تلفن همراه وارد بازار شدند، فورا در همگی نصیب‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبر‌ها، و حتی برای کسب‌وکار. این یک حقیقت میباشد که امروزه برای هر چیزی یک اپ وجود داراست. در واقعیت شما میتوانید مجموع هجرت خودتان را با نرم‌افزار ها طرح ریزی فرمائید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و …. اپ ها معاش را بسیار راحت کرده‌اند.

اکنون از خودتان میپرسید که چرا داشتن اپ برای کسب‌وکار اینجانب اساسی و ضروری میباشد؟

می‌پندارید تعدادی درصد از عموم کشور ایران تلفن هوشمند به کارگیری می‌نمایند؟ مطمئن نصف بیشتر از جمعیت کلاً کشور ایران ! فکر کنید این تعداد دست کم روزی ۲ ساعت از موبایل خودشان به‌جز برای ارتباط تلفنی و پیغام دادن به کار گیری می‌نمایند. در این حالت با داشتن یک نرم افزار برای گوش‌هایی هوشمند شما میتوانید با محدوده عظیم‌تری از اشخاص در رابطه باشید و درنتیجه فروش بیشتری داشته باشید. اصلا مهم نیست که نرم افزار شما برای تولیدات باشد یا این که سرویس ها، با به کار گیری از اپ می توانید کسب‌وکار خودتان را به صورت وسیعی گسترش دهید .

 

مزایای داشتن برنامه برای کسب‌وکار شما

سبب ساخت و گسترش وفاداری در مشتریان می گردد!
برنامه ها منجر می شوند که رابطه بی واسطه و لحظه‌ای با مشتریان خویش داشته باشید. این رابطه مجاورت سبب ساز به وجود داخل شدن یک ارتباط دربین کسب‌وکار شما و مشتریان میگردد که درنهایت به وفاداری به مارک ختم گردد.

منجر تقویت مارک شما می گردد!
زمانی به ضمیر ناخودآگاه مشتریان می‌رسیم، شما دوست دارید که نفر نخستین آنان باشید. به‌این معنی که هنگامی مشتری به یک مال یا این که سرویس ها می پندارد، ناخودآگاه نخستین‌ از همگی به کسب‌وکار شما تامل نماید.

 

می‌خوای یه مغازه به حجم وب داشته باشی؟
ما رشته‌ای‌ترین دکان آنلاین رو برات پباده سازی میکنیم.

 


حضور خویش را برجسته فرمائید!
شما می توانید با ارائه ترفیع و تخفیف در برنامه خویش حضوری پر رنگ‌خیس بین مشتریان خویش داشته باشید با این فعالیت شما می توانید تولیدات خودتان را جزء مواقعی قراردهید که طی ۲ ساعت در روز مشتریان هنگام به کار گیری از موبایلشان به آنان نگاه می نمایند.

ارتقا قابلیت و امکان دسترسی شما!
با ارتقا به کارگیری از گوشی در سراسر جهان، شما در هر جا و در هرزمانی برای مشتریانتان در دسترس می باشید. فکر کنید که یک اطلاعیه تخفیف می‌فرستید، که سبب گشوده شدن اپ شما به وسیله مشتریان می گردد، و درنهایت سبب ساز خرید میشود. مجموع اینها صرفا در یک دقیقه حادثه میافتد.

مزایای اپ برای مشتریان

دسترسی سهل و آسان به لیست تولیدات شما!
خرید یک مال هیچ گاه عمل سادگی نبوده و وجود ندارد. با به کارگیری از اپ خیر صرفا مشتریان شما میتوانند این فعالیت را به‌شکل آنلاین انجام بدهند بلکه شما میتوانید طوری نرم افزار خودتان را تهیه فرمائید که داده ها آن‌ها را ذخیره نماید. درواقع با یک‌توشه تثبیت‌اسم در نرم‌افزار شما دیگر مایحتاج وجود ندارد برای هر توشه ورود و خرید داده ها خودشان را وارد سیستم نمایند.

اخذ اطلاعیه‌های ویژه مثل تخفیف!
اطلاعیه‌ها به مشتریان یاداوری می‌نماید که کسب‌وکار شما چه چیزی‌های را عرضه می‌نماید. ممکن میباشد این عمل مدام به خرید سبب نشود ولی سبب ساز تثبیت شدن در ضمیر ناخودآگاه اشخاص می‌شود.

دسترسی به داده ها تماس خویش با لمس یک دکمه !
هرچه مراحل خرید را برای مشتری خویش سهل وآسان‌خیس فرمایید احتمال اینکه آن ها خرید نمایند بیشتر شود. با در دسترس قرار دادن کل داده ها محصولی که میخواهند زمانیکه آن‌ها بایستی صرف عده‌آوری داده‌ها برای خرید نمایند را معدود میکنید و این عمل احتمال خرید را بالا میبرد.

چرا قیمت اپلیکشن های رشته‌ای زیاد میباشد؟
در آینده مجاورت نرم افزار ها به یک قسمت استاندارد و مهم هر کسب‌وکاری تبدیل خواهند شد. خیر فقط فرآیند خرید را آسوده‌خیس و سریع‌خیس می‌نمایند بلکه با مشتریان یک ارتباط به یادماندنی میسازند. به‌علاوه منبع دیگری برای تبلیغات و بازاریابی تولید می‌نمایند.

با دقت به‌کلیه انگیزه‌هایی که گفته شد، داشتن یک اپ تلفن همراه با تلاش عالی، اقتدار انجام مجموع عمل‌ها و کاربردهایی که کسب‌وکار شما مستلزم آن میباشد را داراست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 17:58


هم‌فعلا در حدود دهه از اشاعه اندروید می‌گذرد؛  طراحی اپلیکیشن در مشهد   ولی این به این معنی وجود ندارد که شما مجال یادگیری تولید نرم افزار‌های اندروید را از دست داده‌اید. در واقع برهه زمانی بهتری جز حال حاضر برای یادگیری اندروید وجود ندارد. هیچ‌وقت مثل شرایط فعلی شیوه های گوناگون برای تایپ کردن برنامه های اندروید وجود نداشته میباشد. از آن جایی که کل Chromebookهای نو قدرتمند به نصب و فعال‌ساز‌ی نرم‌افزار‌های اندروید می باشند، بازار اپ‌های اندروید رو به رویش میباشد. نگران دیر شدن نباشید، صرفا کاری که ما یحتاج میباشد انجام بدهید این میباشد که بنشینید، نفسی عمیق بکشید، گویش مطلوب نرم‌افزار‌نویسی را گزینش نمایید و دست به فعالیت گردید.

فهرست مطالب این نوشته  نهفته کردن 
1. ۱. لهجه Java (جاوا)
2. ۲. لهجه Kotlin
3. ۳. گویش #C (سی‌شارپ)
4. ۴. گویش Python (پایتون)
5. ۵. لهجه‌های HTML5 + CSS + JavaScript
6. ۶. گویش Lua
7. ۷. لهجه‌های C و ++C
8. به چه شکل اپلیکیشن‌هایی میخواهید بسازید؟
کدام گویش نرم افزار‌نویسی برای شما مطلوب میباشد؟ هیچ کس نمی‌تواند به شما بگوید از چه چیزی به کار گیری نمایید؛ بلکه تجربه‌ شما در اپلیکیشن‌نویسی (و یا این که نداشتن تجربه) اساسی میباشد و این که با چه زبانی بیشتر شم راحتی می کنید. خوشبختانه شما حق گزینش دارید. دراین مکان لیستی از شایسته ترین گویش‌های نرم‌افزار نویسی را معرفی می کنیم.

۱. گویش Java (جاوا)
گزینش گویش Java تعیین خیر و خوبی میباشد. این گویش، گویش قانونی اندروید میباشد. Java دو‌مین لهجه فعال در GitHub محسوب میشود و بیشتر از 20 سال سوابق دارااست. کل این صحبت‌ها بدین معناست که یادگرفتن‌های فراوانی برای این گویش وجود داراست و بدین زودی نگران از به دور بیرون شدن و منسوخ شدن این لهجه نیستید. از آن جایی که Java در آبادی‌ها صنعت به فعالیت گرفته میگردد، ما به شما پیشنهاد می کنیم از کتاب‌های آموزشی Java برای اندروید آغاز فرمایید.

مشخصاً لهجه Java در هر هم اکنون به به عبارتی صورت میباشد ولی الگوها و اصطلاح‌هایی وجود دارا هستند که میتوانند به داشتن درکی بهتر از اپلیکیشن نویسی در اندروید یاری نمایند. این هدفی میباشد که اکثر کتاب‌های اصولی اندروید در حیث دارا‌هستند. به حافظه داشته باشید از آنجایی که Java کهن میباشد، بعضی از مختصات و نازکی‌های لهجه‌های تازه را ندارد. در‌صورتی‌که شما یک نو‌فعالیت می‌باشید این زمینه بر شما تأثیر نمی‌گذارد ولی در صورتی‌که گویش‌های دیگر مانند Swift را بلد باشید، ممکن میباشد در Java مقداری شم محدودیت به شما دست بدهد.

۲. لهجه Kotlin
Kotlin یک گویش نرم‌افزار‌نویسی میباشد که برای اجرا در ماشین مجازی Java پباده سازی شده‌است. این یعنی اپلیکیشن‌های Kotlin بر روی Bytecodeهای Java سوار می‌باشند و به اپ‌ها اذن می دهد تا بر روی هر ماشینی که Java runtime Environment را پشتیبانی می‌نماید، اجرا شوند. از آن جایی که اکثر ماشین‌ها این دور و اطراف را پشتیبانی می‌نمایند، Kotlin یک شیوه به‌نسبت ریلکس برای خوی قابل انعطاف‌افزارهای چندسکویی (Cross-platform) میباشد. با Kotlin شما شایسته ترین مختصات Java را سوای نقاط ضعف آن در دست دارید. هماهنگی نصیب‌های گوناگون و مختصات Kotlin مدرن، پاک و سریع می باشند و تجربه‌ نرم‌افزار‌نویسی راحتی را ارائه می‌نمایند. در حالی که Java به لحاظ سنگین و منسوخ به حیث میرسد، Kotlin شم طراوت و هوشمندی دارااست. درواقع به‌سیرتکامل‌ای می توانید به Kotlin تحت عنوان یک گویش پباده سازی‌گردیده برای تایپ کردن نرم‌افزار‌های اندروید تصور کنید.

 


نقطه ضعف Kotlin چه میباشد؟ Kotlin بسیار برنا میباشد. در سال 2011 ظهور پیدا کرد و تا سال 2016 رسما در مشت تمامی نبود. خبر خوب این میباشد که Kotlin مجانی و متن‌گشوده (Open Source) میباشد، پس میتوانید انتظار داشته باشید تخت گاز پیشرفت نماید ولی یک سری سال ارتفاع می کشد تا یک گزینش قابل اعتماد و مستحکم باشد.

۳. لهجه #C (سی‌شارپ)
#C یک گویش خارق‌العاده میباشد. به حیث اینجانب، #C مشتمل بر کل نصیب‌های خوب Java میباشد، فارغ از نکات بد آن که حتی با باصرفه‌سازی‌ها، بهتر هم شده‌است. کمپانی مایکروسافت، پتانسیل Java را روئت کرد و تصمیم گرفت تا ورژن‌ بهتری از لهجه نرم‌افزار‌نویسی خودش را ایجاد نماید.
برای مدتی، پهناور‌ترین انواع #C این بود که صرفا برای سیستم‌های ویندوزی اجرا می شد چون به NET Framework. متکی بود. کم کم البته کل اینها تغییر و تحول کرد. هنگامی که مایکروسافت تصمیم گرفت NET Framework. را در سال 2014 به طور متن‌گشوده در آورد و Xamarin (شرکتی که برقراری Mono (پروژه‌ای که به #C اذن میدهد تا بر روی اکثری از بسترها اجرا گردد) را بر عهده داراست.) را خرید.

امروزه، شما می توانید از Xamarin.Android و Xamarin.IOS به کار گیری نمائید تا با Visual Studio یا این که Xamarin Studio اپ‌های تلفن همراه بسازید. یادگیری #C انتخابی بسیار عالی میباشد زیرا میتوانید از این لهجه در قضیه‌های دیگر، همانند ساختن بازی‌های پیچیده با Unity و #C استعمال نمائید. یک نمونه از اپ‌های ساخته‌گردیده با Xamarin اپ‌ی MarketWatch میباشد. اعتنا داشته باشید که Xamarin در صدر یک نرم افزار‌ مبلغی بود البته کمپانی مایکروسافت آن را به به یک نرم افزار‌ بدون‌پول تبدیل کرد.

۴.  لهجه Python (پایتون)
با این که اندروید از نرم افزار‌نویسی ساکن Python پشتیبانی نمی‌نماید، ابزارهایی وجود دارا هستند که به شما اذن می دهند در لهجه Python اپلیکیشن بنویسید و بعد از آن آنان‌را به APK تبدیل فرمائید که به طور پیروزی‌آمیز بر روی دستگاه‌های اندروید قابل انجام می‌باشند. این یک نمونه از Python تحت عنوان لهجه دنیای حقیقی وواقعی کاربردی میباشد، این خبر خیر برای یوزرها Python میباشد که میخواهند اپلیکیشن بسازند ولی آن چنان از Java دل خوشی ندارند.

 

Kivy یکی‌از دوست داستنی‌ترین و قدرتمندترین چاره‌ها برای این عمل میباشد. خیر‌فقط این اپ به طور متن‌گشوده میباشد، خیر‌فقط از ویندوز، Mac، لینوکس و iOS، جدای از اندروید، پشتیبانی می‌نماید، بلکه به سیرتکامل‌ای پباده سازی شده‌است که شما‌را به نرم‌افزار نویسی سریع ترغیب نماید. شما می توانید از آن تحت عنوان ابزار مثال‌سازی به کار گیری نمائید و این عمل را با صرفا چندین خط کد انجام دهید.

از آن جایی که‌این اپلیکیشن به طور native پشتیبانی نمیشود، نمی‌توانید از فواید native آن فایده‌مند گردید. نرم‌افزار‌هایی که با Kivy پباده سازی می شوند، معمولاً APK‌های پهناور‌تری دارا هستند، کندتر استارت میشوند و عملکرد آن ها کمتر از حد گزینه انتظار میباشد. با این وجود هر ورژن تازه از قبل بهتر میباشد و دستگاه‌ها به حدی کار کشته گردیده‌اند که‌این مورد آن‌چنان مهم نیست، پس نگذارید این مساله جلوی فعالیت شما‌را بگیرد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 ساعت: 22:47


جو برنامه که روی دامنه bejo.ir فعالیت دارد سالن افتخارات قدرتمندی داراست.  طراحی اپلیکیشن در مشهد  این اپ ساز چندان آنلاین هم وجود ندارد. در واقع برای به کارگیری از اپلیکیشن جو اپلیکیشن بایستی آنلاین باشید. این نرم افزار ساز چند توشه از حیث عموم و داوران در فستیوال اینترنت و گوشی کشور ایران برگزیده شده‌است. شاید یکبار برگزیده شدن برهان کیفیت عالی بودن نباشد، ولی چنددفعه برگزیده شدن نشان از رضایت میباشد. رضایتی که بازار غرض و مشتریان نرم افزار ساز ها به آن اذعان کرده اند.

JoApp اشکال اپ هایی که بقیه سرویس ها دهندگان این لیست ارائه می‌دهند را ساخت می نماید. همینطور مستندات فنی با ارزشی برای برنامه نویس ها خلق کننده در لحاظ گرفته میباشد. سازندگان جو اپلیکیشن برای اکثر مطالب آموزشی ویدیو ساخت و ساز کرده اند. JoApp مقرون به صرفه ترین اپ ساز آنلاین میباشد. ویترین برنامه های تشکیل‌شده با جو برنامه بسیار مفصل و عالی به اکران نهاده گردیده اند.

مثال اپ های تشکیل‌شده با اپ ساز آنلاین joapp
 

شایسته ترین نرم افزار ساز بدون پول
خب تا همین مکان عمل هم تصمیم دشواری میباشد که از نرم افزار ساز استعمال کنیم. البته اینکه شایسته ترین نرم افزار ساز کدام میباشد مثل تعیین در میان بد و بدتر میباشد. سفارش میکنم بجای کاوش دنبال شایسته ترین نرم افزار ساز آن هم مجانی، از یک توسعه و گسترش دهنده یاری بگیرید.

 

سود گیری
تا وقتی که می‌خواهید یک نرم افزار محتوا محور بسازید، برنامه ساز آنلاین آیتم بدی وجود ندارد. البته مدام معتقدم شایسته ترین طریق ساخت و ساز برنامه گوشی کد دست نوشته گردیده بوسیله گسترش دهنده میباشد. از طرفی همیاری با یک گسترش تعدادی برابر به کارگیری از این سرویس ها دهنده ها دردسر و هزینه دارااست. در غایت شما بایستی تصمیم آخرین را بگیرید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 23:04